Avatar billede suss Nybegynder
23. november 2003 - 13:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

PopUp - forespørge på flere databaser ifm. brevfletning

Kan jeg lave et popup-vindue der forespørger på flere databaser?

Når brugeren udvælger en skabelon, har jeg bruge for at der fremkommer et popup-vindue, der forespørger på flere databaser - altså skabelonen skal indeholde fletfelter fra flere databaser.
Avatar billede rvm Nybegynder
23. november 2003 - 22:31 #1
Skal du flette flere gange eller skal databserne erstatte hinanden - altså enten skal den ene database bruges eller også den anden ?
Avatar billede suss Nybegynder
23. november 2003 - 23:11 #2
hm - jeg "tror" at svaret er: at jeg skal flette flere gange. Jeg skal først kunne udvælge fra base1 eller evt. tilføje - derefter skal jeg kunne udvælge fra base2 eller evt. tilføje. Fx Base1 indeholder A,B og C men jeg ønsker at det skal være D, som så tilføjes. Derefter Base2 (men i samme popup-vindue) som indeholder 1, 2 og 3 - her vælger jeg 2. Tilsidst klikker jeg på ok, hvorefter D og 2 indsættes via de fletfelter jeg på forhånd har indsat i skabelonen. Jeg håber, at jeg forklarer det godt nok. Dette spørgsmål hænger selvfølgelig sammen med mit andet spørgsmål vedr. globale skabeloner *s*
Avatar billede suss Nybegynder
18. marts 2004 - 16:10 #3
Har hidkaldt ekspert bistand, da opgaven er ret omfattende