Avatar billede ctc-3d Nybegynder
22. november 2003 - 15:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Messegner genstarter

Når jeg logger på messenger genstarter min com uden advarsel.
Har sendt en mail til MSN Support men dem gider jeg ikke snakke med mere. Dørst forslog de at jeg skulle oprette en bruger :S
Men jeg har haft problemmet en gang før, og det var da 6.0 udkom, så har en lille mistanke det kan hænge sammen med at 6.1 er udkommet
Avatar billede arlet Juniormester
22. november 2003 - 16:01 #1
har du hentet den nye 6.1 ellers gør det
Avatar billede ctc-3d Nybegynder
22. november 2003 - 16:17 #2
har hentet den nye
jeg har også prøvet med Windows Messenger, men med samme resultat
jeg har også hentet de nyeste update fra windows update

det skal måske siges at jeg sidste gang løste problemmet ved at skifte bruger, hvilket jeg ikke gider igen
Avatar billede hashkagen Nybegynder
22. november 2003 - 16:17 #3
Hent 6.1 og / eller tjek inde i dens indstillinger - der finder du nok noget
Avatar billede ctc-3d Nybegynder
22. november 2003 - 16:24 #4
@hashkagen: nej det gjorde jeg ikke, men eller et godt gæt
Avatar billede resten Nybegynder
22. november 2003 - 16:31 #5
Prøv at slå fra at den skal genstarte ved systemfejl.

Højreklik på denne computer-egenskaber-avanceret-indstillinger for system og genoprettelse og her fjerner du hakket i genstart ved systemfejl og nu skulle der gerne komme en BSOD frem (BlueScrenOfDead) og den kan du skrive her.

Ellers kan du tjekke hvad din logfil skriver på det tidspunkt den genstarter.
Avatar billede ctc-3d Nybegynder
22. november 2003 - 16:37 #6
WEEEEEEEEEE
det virker resten
tak, tak, tak
du er min gud
Avatar billede resten Nybegynder
22. november 2003 - 16:40 #7
Men kommer den ikke frem med en fejl ? evt tjek din log fil og fortæl mig hvad der står.

Start-kør skriv %SystemRoot%\system32\eventvwr.msc /s
Avatar billede ctc-3d Nybegynder
23. november 2003 - 18:42 #8
jo den kom op med en fejl, hvori der stod en i en ep320xs.sys som er driveren til mit netkort...
jeg geninstallerede så netkortet og så kørte det