Avatar billede c-nero Nybegynder
21. november 2003 - 23:07 Der er 2 kommentarer

Hjælp til mit Webcam

Hey kloge folk..

Nu skal i hører - Jeg har lånt et digital/webcam af en ven, og jeg sidder her og kan ikke installere det på min com.. :( han er taget i byen så kan ikke spørge ham, så håber på at i kan hjælpe mig frem?

cammet er AGFA EPhoto CL 18.

er der nogen som måske kan guide mig frem til et eller andet da jeg ikke er så god til den slags med cam..

håber på et par gode svar..

TAK!
Avatar billede bleze Nybegynder
21. november 2003 - 23:09 #1
www.webcamxp.com  sejt program
Avatar billede c-nero Nybegynder
21. november 2003 - 23:11 #2
Jamen kan jeg bruge det til noget?