Avatar billede tabasco Nybegynder
21. november 2003 - 05:51 Der er 3 kommentarer

Browser check til mobiler

Hej der! jeg sidder og udvikler XHTML sites til mobile telefoner og har brug for et "script" eller code stump hvor jeg kan laver tjekker for foelgende paa brugerens haandset.

1. Er browseren XHTML compatible hvis ikke skal brugeren sendes videre til en admindelig wap site.

2. Hvilken skaerm stoerelse eller hvilken mobil har brugeren saa jeg kan bestemme hvilket stylesheet jeg skal bruge.

Haaber der er nogen der kan hjealp med dette? jeg vil helst gerne have en stump asp/js code.

//T
Avatar billede llgpublic Nybegynder
21. november 2003 - 05:56 #1
Gaabb, ville gerne kode det til dig, men skal til og på arbejde.. Hvis du ikke har fået den hjælp du behøver inden jeg for fri, skal jeg nok se på det når jeg egngang er hjemme igen !
Avatar billede tabasco Nybegynder
21. november 2003 - 05:59 #2
Takker du :) har nemlig proevet og poste det samme spoergsmaal inde i Nokia's developer forum, men fik kun et php script tilbage i hovedet.

Jeg vil saa til og hjem fra arbejde nu :) bor i Sydney :)

Hygge!

/T
Avatar billede llgpublic Nybegynder
23. november 2003 - 22:52 #3
Det må du meget undskylle tabasco, men jeg have næsten glemt dig, have nemelig fået ny computer og har derfor ikke lige tænkt på andet, men vil se om jeg får tid til at hjælpe dig...