Avatar billede fjarse Nybegynder
11. januar 2001 - 19:13 Der er 7 kommentarer

outlook ufattilig langsom

Jeg døjer med at mit outlook express 5,0 er meget langsom, selv om alt gammel og sendt post er slettet. Jeg kører win. me
Avatar billede stigc Nybegynder
11. januar 2001 - 19:25 #1
Det er svært at finde fejlen til dit problem. Det nemeste er at installere det igen! Så vil alt nok køre fint igen. Og dine adresser og emails vil stadigvæk findes......
Avatar billede fjarse Nybegynder
11. januar 2001 - 19:45 #2
kan jeg nøjes med bare at instalere outlook ?
og i så fald hvordan?
Avatar billede stigc Nybegynder
11. januar 2001 - 19:51 #3
Ja det kan du sagtens! Har du ikke en CD med Explore og Outlook? Her vælger du bare, kun at installere Outlook.
Avatar billede fjarse Nybegynder
11. januar 2001 - 21:04 #4
jeg har kun win. me kan jeg bruge den?
Avatar billede bisgaard Nybegynder
16. januar 2001 - 19:53 #5
til fjarse.
Det problem havde jeg også.Jeg \"rensede \" også ud intet hjalp.Det viste sig at mp3 sad og stoppede det hele.Fjern dem og du kører som en drøm.
        bisgaard
Avatar billede stigc Nybegynder
16. januar 2001 - 22:14 #6
Gå på biblioteket og find en gratis cd med Explore og Outlook på!
Avatar billede fjarse Nybegynder
23. januar 2001 - 12:44 #7
til bisgaard!

hvor skal jeg lede efter /fjerne mp3?
det var nemlig efter at jeg havde hentet noget på nettet det blev langsom