Avatar billede desies Nybegynder
20. november 2003 - 13:51 Der er 3 kommentarer

Udtrækning af data fra et datagrid.

Jeg har lavet et datagrid med en redigeringstilstand. Problem opstår når jeg skal trække informationer ud af redigeringstilstanden. Jeg har fået at vide at jeg skal bruge denne kode:

strNavn = ((TextBox)(e.Item.FindControl("txtNavn"))).Text;

Men den kode udtrække blot det der stod før ændringen. Er det denne kode der er forkert eller det et helt andet sted jeg burde kigge efter fejlen.
Kollonen er lavet ved hjælp TemplateColumn og jeg har defineret kontrollen "txtNavn".

PS. nu jeg er ved det. Hvor i alverden er det der "e" i e.Item defineret henne?
Avatar billede magune Nybegynder
03. april 2004 - 00:07 #1
Det ligger fast at denne kodestump ikke gør det - overhovedet!

Du skal nok arbejde i at sætte en eventhandler op tilgrid'et og bare fange f.eks. KeyDown. Hvis dette er volapyk er der et stykke vej endnu for dig, men spørg bare igen. Måske kan jeg (når jeg har sovet) finde en kodestump frem ..

GAa
Avatar billede desies Nybegynder
03. april 2004 - 14:42 #2
Det er der ingen grund til at du skal bruge din tid på. Koden var til et projekt som er blevet afsluttet for længst. Men tak alligevel
Avatar billede magune Nybegynder
19. maj 2004 - 12:47 #3
Måske skulle du slette spørgsmålet?