Avatar billede mcfritten Nybegynder
20. november 2003 - 09:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Localhost køre ikke mere.

Hej.

Jeg kan ikke få mit localhost eller 127.0.0.1 til at køre mere, jeg har både prøvet et genstarte IIS og slette den og installere på ny, den holdte op med at virke efter jeg havde prøvet at installere phptriade(PHP,Apache og MySQL), og derefter afinstallere det igen.
Går jeg ind og ser på IIS så står der at den køre, så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få det til at virke igen, så please help me :(

Jeg køre med XP pro..

Jeg får denne fejlmeddelse:

HTTP 500 - Intern serverfejl
Internet Explorer
Avatar billede keysersoze Guru
20. november 2003 - 09:36 #1
funktioner -> internetindstillinger -> avanceret -> fjern kryds i "vis meddelelse om uskadelige http-fejl"

så kan du få en mere reel fejlmeddelelse
Avatar billede mcfritten Nybegynder
20. november 2003 - 18:24 #2
Så kommer der bare til at stå: Klassen findes ikke.
Avatar billede keysersoze Guru
20. november 2003 - 23:56 #3
Den fejl siger mig absolut intet - men det kunne tyde på der stadig ligger noget apache på der generer webservicen... hvis du har prøvet at fjerne alt hvad der vedrører phptriade og samtidig også fjernet samt geninstalleret IIS har jeg ingen idéer :o/
Avatar billede mcfritten Nybegynder
21. november 2003 - 00:18 #4
Jeg syntes at jeg har fjernet alt fra phptriade, jeg kørte uninstalle på den. og prøvet at afinstallere IIS og genstallere den igen og den vil ikke køre.

Men ok tak for din hjælp, jeg lader dette spm stå åben lidt endnu, for at se om der er andre der kan hjælpe migg..
Avatar billede mcfritten Nybegynder
11. januar 2004 - 17:57 #5
har fået det op og køre igen, men tak for dit forsøg, det jeg har gjort er at jeg geninstalleret phptriade, og afinstallerede den igen, så kom det.