Avatar billede hemmingsen69 Nybegynder
19. november 2003 - 21:14 Der er 8 kommentarer

MSN Plus uden reklamer

Hey..!

Havde lige downloadet MSN Plus! Men programmet var jo fuldt med en masse lorte reklamer og banners..
Kan man ikke downloade Plus! uden alt det reklame ting?

Tak.

/Anders
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2003 - 21:55 #1
Nej. Du kan heller ikke undgå at programmet er fyldt med spyware.
Vil anbefale dig at skille dig af med det hurtigst muligt!
Avatar billede knighten Nybegynder
21. november 2003 - 17:07 #2
Hvad er det for noget reklameting...?
Er det den sponsor aftale du har sagt ja til, har du fået en ny seachbar og en ny startside. For når man installere spørger programmet om man også vil installere sponsoraftalen, hvis man ikke hakker af i kassen så får man alt muligt lort.
Det kan fjernes og så afinstallere du msg Plus og installere det igen UDEN sponsortingene.
Jeg har ingen problemer med spyware eller noget, men selvfølgelig skal man passe på.
Avatar billede squiip Nybegynder
24. november 2003 - 01:59 #3
du kan ikke få MSN Plus! Uden reklamer, men du kan fjerne reklamerne (Adware) med et gratis program som hedder Ad-Aware. Husk at opdatere det, når du har installeret det! Du kan hente programet her: http://www.webattack.com/get/adaware.shtml
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2003 - 20:41 #4
øøøøh.... adaware kan ikke fjerne ting i andre programmer - kun ting i systemet!
Avatar billede squiip Nybegynder
24. november 2003 - 21:06 #5
Det er også "Ting i systemet" MSN Plus! lægger ind din affe!
Avatar billede squiip Nybegynder
24. november 2003 - 21:07 #6
Jeg har selv MSN Plus! og jeg har fjernet adwaren med Ad-Aware!
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2003 - 21:15 #7
Ved ikke hvad en affe er så jeg vælger at tro det er noget positivt ;)
har bare ikke oplevet at adaware fjernede noget ved mig.
Avatar billede knighten Nybegynder
25. november 2003 - 00:04 #8
Sikke noget... Når man installerer MSG Plus kan man vælge sponsorprogrmmet fra. Så er du fri for alt dit Ad-aware...