Avatar billede leiflassen Nybegynder
19. november 2003 - 18:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TomTom kommer ikke på skærmen

Hej
HP iPAQ h2210 med TomTom Navigator, GPS og Danmarkskort liggende på et SD multimediekort.

Efter at det har virket fint opstår der det problem nu, at når der vælges Start - TomTom Navigator, så kommer programmet ikke frem på skærmen, men der står TomTom Navigator øverst på skærmen, men al resten står stadig på skærmen, såsom datoen, ejeroplysninger osv. men der sker ikke mere.

Hvordan får jeg Navigator frem igen på skærmen?

På forhånd tak
Avatar billede connie Nybegynder
19. november 2003 - 19:10 #1
Har du prøvet en reset af din HP? På bagsiden er der et lille hul som man kan resette HP'en med, ved at trykke på det med pennen.
Avatar billede cbp Nybegynder
19. november 2003 - 19:11 #2
Jeg har været ude for det samme. Det er tilsyneladende fordi der ikke er hukommelse nok til at starte programmet.
Prøv at gå ind i Start - Settings - System-fanebladet og vælg memory. Skift til Running Programs-fanebladet og klik så på Stop All-knappen. Det lukker alle åbne programmer. Prøv så at starte TomTom igen.
Avatar billede leiflassen Nybegynder
19. november 2003 - 19:53 #3
Tusind tak for de hurtige svar.
En reset klarede problemet.
Avatar billede connie Nybegynder
19. november 2003 - 20:08 #4
Godt, så lægger jeg lige et svar.