Avatar billede kboysen Nybegynder
18. november 2003 - 15:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Til salg...men hvor?

Hejsa derude.

Jeg har opbygget et for stort lager til min webshop. Problemet er, at jeg har for mange varer af samme slags.
Da jeg gerne vil ud og tilbyde flere forskellige varer ønsker jeg nu, at komme af med nogle af dem.

Selv havde jeg forestillet mig, at forsøge, at sælge noget til f.eks. krammere men ved ikke hvor jeg for fat i den......er der nogen steder på nettet f.eks. hvor der sælges "varerpartier".

Det drejer sig om t-shirt, joggingtøj, caps, nøgleringe, slipsenåle, paraplyer, polo t-shirts, regnjakker og shorts.

Mvh Boysen
Avatar billede rkhdk Nybegynder
18. november 2003 - 15:22 #1
Avatar billede giang Nybegynder
18. november 2003 - 15:43 #2
Kan man se eksempler på disse varer i webshoppen? Hvad er adressen?
Avatar billede kboysen Nybegynder
18. november 2003 - 15:48 #3
Avatar billede abruscato Nybegynder
19. november 2003 - 22:01 #4
Måske kan du afsætte noget her -> www.reste-salg.dk?
Avatar billede kboysen Nybegynder
20. november 2003 - 00:44 #5
tak for hjælpen
Avatar billede kboysen Nybegynder
20. november 2003 - 00:44 #6
lig et svar!
Avatar billede abruscato Nybegynder
21. november 2003 - 00:56 #7
svar