Avatar billede 44fire44 Nybegynder
18. november 2003 - 10:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tillade *.tar-filer

Hej Eksperter... - Hvordan tillader jeg at modtage *.tar filer på mIRC??

jeg får bare denne fejl: DCC Send from [BRUGER] rejected (FIL.tar, file type ignored)

og en lille hurtig en: hvad åbner man *.tar filer med??

/44fire44
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
18. november 2003 - 10:12 #1
never mind - fandt selv ud af det ;)

Options -> FOlders -> Ignorre all ;)
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
18. november 2003 - 10:56 #2
ja, men nu sker der noget mærkeligt...

når jeg så kommer igennem og skal hente filen, så skriver den: Connection Failed - DCC Send from [BRUGER] rejected (FIL.tar, file type ignored)

hvad  gør jeg for at den ikke kommer med den fejl, men at den bare downloader!?
Avatar billede knocker Nybegynder
18. november 2003 - 14:52 #3
Du kan fjerne alle ignore types,og simpelthen tillade alting.
Og du åbner *.tar filer med f.eks. winrar/zip :)
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
18. november 2003 - 18:03 #4
1. Tak, det har jeg fundet ud af, det har jeg også gjort, men jeg får stadig fejl...

2. takker ;)