Avatar billede mester9 Nybegynder
17. november 2003 - 12:07 Der er 3 kommentarer

Login system i mysql

Jeg vil gerne have hjælp til at lave en login system ved hjælp af mysql/php. Det er jo blevet ret populært på det sidste hvis man har sin side, og man selv er Admin og alle andre som opretter en bruger har en begrænset adgang.
Ja sådan et system er det jeg ønsker mig. Jeg vil gerne lave den selv, men jeg har brug for lidt hjælp med hensyn til mysql kodning. Nogen der kan hjælpe!?

- mester9
Avatar billede plumo Nybegynder
17. november 2003 - 12:44 #1
Hvis der kommer penge på bordet kunne jeg da godt lave et komplet system til dig ;)
Avatar billede mester9 Nybegynder
17. november 2003 - 13:01 #2
Hehe....  Ej det ville jeg med glæde give dig hvis jeg var begynder. Men jeg programmerer selv og jeg er ret tæt på at få skidtet til at køre.
Mit mål er at få en side som noget i retning af ungkristen.dk
Avatar billede plumo Nybegynder
17. november 2003 - 13:37 #3
ok - helt iorden :D