Avatar billede lundquist Nybegynder
16. november 2003 - 16:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

GIF til JPG

Hey...

Jeg er igang med at lave en hjemmeside...jeg skal gemme nogle billeder fra den gamle hjemmeside og over på den nye...men nå jeg gemmer billederne fra siden skal de hedde billed, og de bliver vist til et gif format, så jeg kan ikke bruge billederne på den nye side...for mit prg. til at lave hjemmeside med kan ikke sætte GIF billeder ind...så jeg tænkte om man kunne få et prg. der kunne lave Gif billeder om til JPEG...skal være gratis
Avatar billede rkhdk Nybegynder
16. november 2003 - 16:27 #1
www.irfanview.com

brug batch funktionen
Avatar billede perj Nybegynder
16. november 2003 - 16:29 #2
Avatar billede ladyhawke Novice
16. november 2003 - 16:29 #3
enig, er en virkelig god viewer, med nem batch funktion... Spørg hvis du mangler hjælp til det...
Avatar billede perj Nybegynder
16. november 2003 - 16:32 #4
Avatar billede lundquist Nybegynder
21. november 2003 - 22:15 #5
Tak for hjælpen...det er sq et genialt prg.