Avatar billede iimicrosoftii Nybegynder
16. november 2003 - 10:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Om : macromedia / Flash-Playeren

Jeg er snart mange gange måtte genstarte Exploren fordi jeg får en Microsoft fejlmeddelse om at jeg skal installere/opdattere på :

http://www.macromedia.com/shockwave/download/triggerpages_mmcom/flash.html

eller på :

http://search.downloadaccelerator.com/cgi-bin/DAPSearch.dll?Program?DAUI=2&Program=Macromedia%20Shockwave%20Player&

fordi Flash-Playeren ikke er enten installeret eller skal opdateres.

Det har jeg så gjort mange gange og alligevel kommer fejlmedd. Igen og igen.

Problemet kan rapporteres til MICROSOFT. Det har jeg så også gjort. Ikke fordi man så kan regne med support, men opl. anvendes statistisk.

Har desuden også installeret : Macromedia Shockwave Player.

___________

"An Update Is Available

Thank you for submitting an error report.

At this time, a solution is not available for the error you submitted. A newer version of Microsoft Windows Script is available. This update may not fix the error you reported, but Microsoft recommends that you install it for increased reliability. To learn more about the update, click on the link below."

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/downloads/list/webdev.asp
Avatar billede hoejrup Nybegynder
16. november 2003 - 13:34 #1
Har du prøvet at bruge mozilla browseren?

Link: http://www.mozilla.org/

/per
Avatar billede zybug Nybegynder
16. november 2003 - 16:43 #2
hvilken internet ecplorer bruger du ?
Avatar billede zybug Nybegynder
16. november 2003 - 16:43 #3
det skulle ikke have været et svar undskyld... c = x
Avatar billede iimicrosoftii Nybegynder
16. november 2003 - 18:50 #4
Microsoft Internet Explorer 6 SP1 og foretager jævnligt Windows opdates
Avatar billede zybug Nybegynder
16. november 2003 - 18:59 #5
Har du prøvet at afinstallere browseren og installere den igen ?
Kan du gøre via tilføj fjern windows komponenter i dit kontrolpanel...

Ellers ved jeg ikke hvad der skulle hjælpe...
Avatar billede iimicrosoftii Nybegynder
17. november 2003 - 00:12 #6
Det vil jeg så gøre i 1. omgang.
Avatar billede iimicrosoftii Nybegynder
17. november 2003 - 00:16 #7
Mozilla-browseren ville ikke rigtig arbejde sm. m. TV-2 skak-vinduer.

Downloadede Plug-ins, u. resultat (?). Slettede den så igen fra PC`eren og vil nu først af-installere Microsoft Internet Explorer og dernæst installere den igen, for at kontrollere om jeg derved kan undgå de utallige fejl-rapporteringer.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
17. november 2003 - 10:19 #8
Det er fordi TV2 ikke overholder ISO-HTML standarden.

/per
Avatar billede iimicrosoftii Nybegynder
18. november 2003 - 14:31 #9
ok, tak til alle -:)