Avatar billede skjold12 Nybegynder
15. november 2003 - 19:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Buydomains.dk

Havde indtil for nyligt 90+ domæner registreret via Buydomains.dk, men har nu fundet ud af at de har ændret alle mine domæner til såkaldt Domæneabbonnement Plus+ uden at det er noget jeg har bestilt. Dvs. at jeg nu skal betale Kr. 40,- ekstra pr. år for at have mine domæner hos dem. Ved en gennemgang af mine regninger har jeg fundet ud af at de faktisk har opkrævet disse ekstra 40,- ialt 40 gange = 1600,- for noget der aldrig er bestilt. Dette kunne seævfølgelig blot være en fejl, men efter at have spurgt dem om dette vil de nu ikke engang svare på mine mails. Er der andre der har de samme problemer med Buydomains? Og hvad har i gjort ved det??
Avatar billede ellebaek Nybegynder
15. november 2003 - 19:56 #1
Jeg har aldrig haft den slags problemer...

Men ring til dem..! Det er den eneste løsning der er på det..
Avatar billede skjold12 Nybegynder
15. november 2003 - 21:32 #2
Har du chekket hvad status dine domæner har på deres system? Mine blev ændret uden at de fortalte mig om det. Så de har altså opkrævet 1600,- for meget uden at fortælle mig det mindste om det. Og selv om jeg har skrevet til dem flere gange har de stadig ikke ændret det. Har en kammerat hvor det samme er sket, dog kun for 5 domæner.
Avatar billede skjold12 Nybegynder
18. november 2003 - 00:19 #3
Har lige fået en mail fra Buydomains. De er totalt ligeglade med at de har opkrævet 1600,- for meget fra mig. Siger at jeg skulle have klaget dengang regningerne kom. Dejligt firma....stjæler 1600,- og vil ikke betale dem tilbage. Utroligt!!
Avatar billede dmcn Praktikant
18. november 2003 - 00:22 #4
Jeg har netop flyttet alle mine DNS-hostede domæner væk fra buydomains.dk. Jeg blev træt af nedetider, men mest af alt af at deres mailservere er registreret hos spamhaus. Af den grund kan jeg ikke sende mails til ca. halvdelen af dem jeg kender, uden at de fanges af deres mailfilter.
Avatar billede skjold12 Nybegynder
17. november 2004 - 22:00 #5
Må vist også hellere få lukket den her....
Avatar billede ellebaek Nybegynder
17. november 2004 - 22:37 #6
skal du have et svar så..?
Avatar billede skjold12 Nybegynder
19. november 2004 - 03:08 #7
He he - den kommentar synes jeg lige fortjente lidt point....

Var sku' lige før jeg ville oprette et spørgsmål herinde for at finde ud af hvordan man lukker et spørgsmål.....