Avatar billede thedriver Nybegynder
15. november 2003 - 10:58 Der er 2 kommentarer

ISS går ned

Jeg har installeret windows 2003.Net server, og CmailServer. Efter 2 timer, stopper ISS, alle web-sider kan så ikke ses. Mailprogrammet kører videre. Det startede med problemer med PPPoe client, som lukkede min pc efter 2 minutter, der hævdede Microsoft at det var orm, men efter Fdisk og format + installering af diverse antivir, gør den det stadig, dog med komandoen "shutdown -a" forbliver den nu kørende, men så kommer ovenstående problem. HJÆLP !
Hjælp modtages enten her, email til lars@vpk-data.dk, Messenger, telefon 40 20 68 23.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
17. november 2003 - 12:47 #1
hvad står der i logbogen  ad fejl eller ID, når der kommer de problemer.
Avatar billede ibmrbp Nybegynder
20. august 2005 - 15:43 #2
har du installeret den indbygget mail i windows server 2003 (SMTP)?