Avatar billede plumo Nybegynder
14. november 2003 - 09:34 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

plz grib ind.

http://www.eksperten.dk/spm/427143 Det er ved at gå lidt for vidt. Og nu er det endt med at jeg er blevet svinet til, pågrund af at jeg prøver at hjælpe en skoleunge med at få ham til at forstå at han selv skal lave sine lektier, for ellers lærer han ikke noget...

På forhånd tak. David
Avatar billede exp Juniormester
14. november 2003 - 09:38 #1
brug www.exp.dk/anmeld.phtml istedet :-)
Avatar billede arlet Juniormester
14. november 2003 - 09:38 #2
Tryk på anmeld knappen, så er det overstået.

Du behøver ikke oprette et spg med det
Avatar billede plumo Nybegynder
14. november 2003 - 09:40 #3
sry - jeg er rimlig ny her, det vidste jeg ikke. Skal jeg så lukke spm, og trykke på anmeld knappen, eller er det for sent nu?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
14. november 2003 - 09:41 #4
Som exp skriver så brug anmeld funktionen.

Anyway så er det helt op til folk hvad de opretter spørgsmål omkring og mit bedste råd er derfor : Kan I ikke udstå spørgsmålet så undlad at kommentere på det.

Det samme gælder så også zildjan - Ikke meget konstruktivt der kommer ud af den slags. Han ska nok skiftes anyway...

/Nikolaj /coadmin
Avatar billede plumo Nybegynder
14. november 2003 - 09:42 #5
ok - det husker jeg til næste gang.

Og sry ulejligehden!
Avatar billede snowball Novice
14. november 2003 - 09:43 #6
Jeg har kommenteret spørgsmålet.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede exp Juniormester
14. november 2003 - 09:48 #7
plumo >>
http://expfaq.1go.dk <== der er masser af go' læsning ;-)
Avatar billede plumo Nybegynder
14. november 2003 - 09:50 #8
tak
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
14. november 2003 - 19:52 #9
Jeg vedf ikk hva du kalder at hjælpe men jeg ved heller ikk om du har ret til snuse rundt i hvad jeg laver du burde blande dig uden om... og du skal slet ikk blande dig i hvordan jeg bruger mit keyboard...

Og Nikolajdu: hav mener du med at Zildijan nok skal skiftes!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. november 2003 - 20:30 #10
kurt_cobain> mon ikke zildijan er sådan fordi hans ble er lidt tung?
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
16. november 2003 - 02:17 #11
John_Stigers:
Det der er ikk et argument men nærmere provokation!

Hmm.... Hva skulle det betyde... måske du skulle til at holde den slags meninger for dig selv jeg tror hverken jeg eller ret mange andre her på eksperten er interraseret i om den er eller ej...
Avatar billede zildjian Nybegynder
16. november 2003 - 02:21 #12
John_stigers:
Hva med du lukker røven`?? Du er jo pisse grim!! FUCK nu bare af og luk røven, ikk!!??
Avatar billede snowball Novice
16. november 2003 - 03:32 #13
zildjian: Hvis du vil beholde din bruger på Eksperten, så hold venligst dit sprog i en sober tone, tak.

Der er ingen grund til at bruge det sprog du fremlægger i dette spørgsmål.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
16. november 2003 - 03:46 #14
Snowbball:
Og du mener ikk at det måske blev frem provokeret, ved
"mon ikke zildijan er sådan fordi hans ble er lidt tung"
" hav mener du med at Zildijan nok skal skiftes"
Avatar billede snowball Novice
16. november 2003 - 17:41 #15
kurt_cobain: Det er muligt, men derfor er der stadig ingen grund til at bruge det sprog!

Snowball
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
16. november 2003 - 18:04 #16
Så det vil sige at du mener at John_Stigers er i sin fulde ret til at udtale sig på den led om Zilijans mentale alder?

Jeg synes fandme ikk det der det er gennemtænkt... Men jeg kan intet gøre ved denne (uvidenhed)
Avatar billede snowball Novice
16. november 2003 - 18:17 #17
kurt_cobain: Det har jeg overhovedet ikke påstået. Det eneste jeg siger er at zildjian skal finde en anden måde at udtrykke sig på, for det grimme sprog gider vi ikke høre på her.

Snowball
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
16. november 2003 - 18:20 #18
Men det er ok at nedgøre fair nok... Ses i næste spørgsmål
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. november 2003 - 18:30 #19
kurt_cobain> forstå du det jeg skrev 14/11 kl.20:30:42 som du vil - det er MIN mening og det er der altså ikke nogen der kan ændre på. Desværre.

zildjian> hmm... jeg havde ret.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. december 2003 - 03:59 #20
Faktisk må jeg nok påtage mig en del af skylden da jeg 14/11-2003 09:41:22 skrev stort set det samme.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2003 - 20:36 #21
Jer er KANON til at tyde kryptiske beskeder ;D
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2003 - 20:37 #22
jer = jeg
Avatar billede kurt_cobain Nybegynder
07. december 2003 - 14:55 #23
Du r dygtig!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2003 - 17:44 #24
I Know!
Avatar billede snowball Novice
08. december 2003 - 10:08 #25
Kommentar fra zildjian fjernet.

zildjian: Den slags gider vi slet ikke at se på her. Jeg har tidligere bedt dig venligt om at tale pænt, men det kan du åbenbart ikke finde ud af. Du tildeles hermed din første advarsel!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. december 2003 - 19:57 #26
Kommentar: zildjian

Det burde have været 2. advarsel...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. december 2003 - 20:59 #27
Det burde efter min mening have været ud, men heldigvis har eksperten folk der er mere forsonende end jeg :))
Avatar billede snowball Novice
08. december 2003 - 21:41 #28
john_stigers: Det var faktisk også den anden advarsel da jeg efterfølgende erfarede at han tidligere har modtaget en advarsel!

Snowball
Avatar billede mads.peder Nybegynder
08. december 2003 - 21:44 #29
Hvor mange advarsler er det nu man kan få ??. Nogle siger at man kan få 3 men mener at jeg har fået 3. Og jeg er da ikke deaktiveret :S
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. december 2003 - 21:52 #30
mads.peder - Man kan ikke generalisere og nogle kan jo forbedre sig omvendt har jeg set det fjernede indlæg og jeg ville ikke have været i tvivl...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. december 2003 - 21:53 #31
Og mit indlæg før var faktisk lidt dumt for jeg kom til at lægge op til en diskussion jeg slet ikke er i humør til at tage og det var ikke ment sådan.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
09. december 2003 - 16:27 #32
OKi. tak