Avatar billede mula Nybegynder
13. november 2003 - 15:58 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

overførelse af adresse kartotek fra osx (mail) til Entourage ?

Hejsa eksperter.
Nogle som der ved hvordan man laver ovenstående operation?
på forhånd tak
mvh
Avatar billede egonspock Seniormester
13. november 2003 - 17:05 #1
Avatar billede mula Nybegynder
18. januar 2004 - 14:01 #2
jeg lukker og spm ubesvaret kunne ikke bruge løsningen, men tak alligevel
Avatar billede worstman Nybegynder
25. januar 2004 - 20:48 #3
I address book går du ind under filer og vælger export vcards, dvs du vælger bare hele all. Så laves de om til vcards og dem gemmer du i en folder på desktoppen. (Det kan også være du bare skal trække en adresse af gangen og ind i  mappen på dekstoppen du har lavet til formålet.) bagefter trækker du dem ind i entourage adresse book, (der hvor adresserne står) og vupti. Den anden vej sender man alle adresserne i entourage som vcard til sig selv og henter dem hjem i mail. dobbeltklik vcard iconet og det bliver til føjet address book.