Avatar billede kaad15 Nybegynder
13. november 2003 - 15:55 Der er 5 kommentarer

Kan ikke få det væk

Da mit norton ikke virkede ordenligt på min pc vaglte jeg at putte Panda ind på min pc, men det viser sig så at både Norton og Panda ikke kan kører sammen. Jeg kan ikke få dem til at starte.

Så derfor ville gerne uninstall Panda igen, men det gider den heller ikke.

Nogen der ved hvordan man gør en af disse ting.
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
13. november 2003 - 16:05 #1
1. Kør aldrig med 2 faste antivirus-programmer. Det har du jo fundet ud af...
Avatar billede kaad15 Nybegynder
13. november 2003 - 16:07 #2
Er der ikke noget at gøre eller hvad.....
Avatar billede cdc Novice
13. november 2003 - 16:10 #3
prøv at gå ind i fejlsikret tilstand og slet den der, i kontrolpanel - fjern/tilføj programmer

hvilket OS har du, XP ?
Avatar billede arlet Juniormester
13. november 2003 - 16:27 #4
Du trykker bare åben på dette program, så fjerner den norton for din computer. nemt og simpelt:
http://service1.symantec.com/SUPPORT/nav.nsf/8d071816eedd7cac88256c0e005a96e5/33497f6e8a319ece88256ace0076cc02/$FILE/Rnav2003.exe
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. november 2003 - 23:56 #5
Arlet han vil jo ikke have Norton afinstalleret men panda.

Er ening med de andre, men kan ikke køre 2 virusprogrammer samtidig, det går simpelthen ikke. Gå i tilføj/fjern programmer og afinstaller Panda.

Måske ligger der rester som du så skal have fjernet manuelt.
Gå i start
Kør
Skriv: regedit
Gå i rediger
Søg
Skriv: Panda
Delete det som den finder - tjek lige at der står noget med panda i nøglen
Find næste - her kan du benytte dig af f3 tasten
Delete
f3
Delete
Fortsæt til den ikke finder flere.

Så skulle du nu meget gerne kun have dit Norton tilbage. Programmet fortæller selv når der ikke er mere at slette.
Luk på X

Held og lykke.