Avatar billede johnner Nybegynder
13. november 2003 - 15:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Replikering af en mappe

Hej

Jeg sidder og har installeret 2003 server standard edition. Jeg har hørt et sted at man kan få en 2003 maskine til at spejle indholdet af en mappe over på en anden 2003 server.
F.eks. kan man holde sin wwwroot folder up-to-date på en anden maskine, og så ikke miste data hvis lortet brænder sammen.

Har denne spejling funktion et navn?
Hvordan får man det til at virke?

Hilsen John
Avatar billede zinus Nybegynder
13. november 2003 - 17:14 #1
prøv evt. med robocopy - et utility fra NT/2000 resource kit'et.

http://www.ss64.com/nt/robocopy.html
Avatar billede mcp Nybegynder
22. november 2003 - 23:13 #2
VERITAS Volume Replicator eller Storage Repliacator
er det rigtige valg , hvis man vil være sikker på at det virker

http://support.veritas.com

;-) mcp
Avatar billede johnner Nybegynder
23. november 2003 - 16:54 #3
Kan det virkelig passe at det virker uden at man skal indtaste et SN? Det ser sådan ud.