Avatar billede bengtwendt Nybegynder
13. november 2003 - 12:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Computeren fryser helt

Hej jeg har et problem på min computer, noglegange fryser den hvis den står ubrugt hen i en time eller mere.

Eneste mulighed er at slukke helt og boote igen, jeg har kigget i loggen det sidste der er skrevet i loggen programmer er :True Vector Engine

et er altså True Vector Engine der er problemet, men hvad er det ?

eskrivelsen for hændelses-id ( 1 ) i kilden ( True Vector Engine ) blev ikke fundet. Den lokale computer har muligvis ikke de nødvendige oplysninger i registreringsdatabasen eller DLL-meddelelsesfiler til at vise meddelelser fra en fjerncomputer. Du kan muligvis bruge flaget /AUXSOURCE= til at vise denne beskrivelse. Se i Hjælp og support for at få flere oplysninger. Følgende oplysninger er en del af hændelsen: .
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. november 2003 - 12:42 #1
http://www.neqx.com/supportw/faq0066.htm
her kan se noget m det..O)
Avatar billede bengtwendt Nybegynder
18. november 2003 - 14:55 #2
Mange tak, det var der problemet var.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
20. november 2003 - 17:35 #3
takker..O)