Avatar billede carner Nybegynder
12. november 2003 - 19:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Musik til billed cd.

Jeg er en gammel knark, der er ved at lave en billed cd, og vil gerne have noget baggrunds musik, Har HP´s billed cd program, som kun kan tage et musikstykke, her kommer spørgsmålet:
Kan det lade sig gøre, at sætte flere musikstykker sammen til kun en fil, og så bruge den, evt. brænde den på en cd, og tage den derfra.
I bekræftende fald, så hvordan.

Hilsen Carner
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2003 - 19:31 #1
Ja det kan det!

Du kan download en trial af Adobe audition, hvor du kan hente stykkerne ind og klippe dem sammen:

http://www.adobe.com/products/tryadobe/main.jhtml#product=92
Avatar billede carner Nybegynder
12. november 2003 - 19:50 #2
Jacob Clausen: Tak for dit svar, jeg vil lige se om det er noget jeg kan finde ud af, vender tilbage.
Avatar billede carner Nybegynder
12. november 2003 - 20:00 #3
Til Jacob: Det ser ud som jeg skal købe denne Adobe Adution, jeg synes det er en lidt dyr løsning Ca. 2700 kr.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2003 - 20:00 #4
Det nemmeste vil være at bruge multitrack delen, hvor du bare kan sætte de forskellige numre efter hinanden og gemme det som én fil.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2003 - 20:01 #5
carner >> Du skulle da meget gerne kunne hente en 30-dages prøve version på mit link.
Avatar billede carner Nybegynder
12. november 2003 - 20:02 #6
Til Jacob: Jeg er ikke lige helt med?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2003 - 20:03 #7
Avatar billede carner Nybegynder
12. november 2003 - 20:03 #8
Jacob: Prøver lige igen.
Avatar billede carner Nybegynder
12. november 2003 - 20:30 #9
Ja Jacob, så er den nede, og så må jeg til at prøve, mange tak for hjælpen Carner.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
12. november 2003 - 20:31 #10
Jeg takker også!