Avatar billede sommergrafik Nybegynder
10. januar 2001 - 09:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Wininit.ini hjælp

Prog. Safe Gold rapporterer at wininit.ini mangler - men den ses i Windows-mappen. Har konst. problemer bl.a. m. QuarkXPress, som ikke p.t. accepterer Type1-skrifter (men kan printe hvis filen bliver lavet som pdf-fil), men alle andre programmer har ingen problemer??? Kan man gendanne/hente en ny wininit eller skal Win\'98 reinstalleres??
Avatar billede hotpop Novice
10. januar 2001 - 09:50 #1
Du kan muligvis hente en winit.ini i en af *.cab-filerne på din windows cd-rom. Ellers prøv at installere oveni (altså windows)
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
10. januar 2001 - 09:57 #2
Jamen - når jeg installerer oveni sker der vel noget med nogen af indstillingerne?
Avatar billede hotpop Novice
10. januar 2001 - 10:00 #3
Nej, kun div. systemfiler som hører til win98 bliver skiftet ud. Indstillingerne forbliver som de er!
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
10. januar 2001 - 10:03 #4
Jeg prøver lige at geninstallere - tak.
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
10. januar 2001 - 10:04 #5
Jeg vender lige tilbage senere
Avatar billede hotpop Novice
10. januar 2001 - 10:16 #6
OKI DOKI!
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
10. januar 2001 - 10:27 #7
Nåh, det hjalp ikke - same procedure, men teksten i selve filen er:
[rename]
C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\OLEAUT32.DLL=C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\CI_1
C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\OLEPRO32.DLL=C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\CI_2