Avatar billede emil_ger Nybegynder
12. november 2003 - 12:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Trust/Ident/G-Line

Hey there..
Jeg har et HUGE problem..
Jeg har fået trust på til min BNC server.. (psyBNC @ win98)..
Problemet er så at jeg bliver g-lined, når jeg har mere end én klient åben! Why? :S Jeg kan godt se problemet, som er, at alle klinter får den samme ident, som jeg fik trusten på.. men hvordan skal jeg ændre det? :\

Please help!
Avatar billede emil_ger Nybegynder
12. november 2003 - 12:55 #1
BTW - Det er @ Q-net! Dunno om det er af betydning :\
Avatar billede tji Nybegynder
01. december 2003 - 14:22 #2
Ved G-line på Q-net, modtager du altid en grund, som kan læses på www.quakenet.org's help system.

Kan du ikke finde/se dette, vil jeg anbefale dig at snakke med en IRCop så i sammen kan fixe problemet..
Avatar billede zyberdog Nybegynder
17. december 2003 - 23:24 #3
Du skal have fat i noget identd til at kører på din server.
Normalt finder man mest sådan noget til Linux serveren.. men der er blevet lavet et par stykker til Windows også;
http://identd.sourceforge.net/
https://sourceforge.net/projects/winidentd/

Hvis du stadig har et problem efter det så kan du kontakte mig på QuakeNet under nicket Zyberdog. Jeg står blandt andet for trusts så vi kan lige kigge på det.
Avatar billede emil_ger Nybegynder
28. april 2004 - 22:32 #4
Tak for hjælpen.. og undskyld forsinkelsen! Havde glemt alt om spørgsmålet :\
Avatar billede zyberdog Nybegynder
29. april 2004 - 09:33 #5
Yes yes.. du kontakter mig bare hvis du mangler mere hjælp til emnet.