Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 00:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

jeg bliver smidt af messenger

Altså ... jeg sidder og chatter med en veninde over messenger, og pludselig fortæller hun mig at jeg er offline. Vi kan stadig tale sammen, og det er da lidt underligt når den funktion ikke er tilstede i msn. Jeg logger derefter af for at gå på igen og se om fejlen er rettet ... men ... nu kan jeg simpelthen ikke komme ind på min messenger igen. Der kommer heller ingen fejlmeddelselse men står bare og søger efter forbindelse hvorefter den giver op uden forklaring derpå. Jeg har så prøvet at logge på min hotmail og det kan jeg godt. Jeg har så prøvet at logge på med andre identiteter + min venindes konto og det kan jeg GODT - med det samme og uden problemer. Det er åbenbart kun min egen konto jeg ikke kan få adgang til og ... da det altsammen forgår på samme cp og det kun er MIN konto den er gal med hvad kan forklaringen så være??? har jeg mon en uindbuden gæst??

Håber nogen kan hjælpe ....
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. november 2003 - 00:34 #1
hvilken version af MSN har du?
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 00:37 #2
jeg har 6 eren
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 00:42 #3
æv ... den vil stadig ikke lade mig gå på :/
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. november 2003 - 00:43 #4
Men virker det hvis du opretter en ny konto med en ny mail og så tilføjer vennerne?

/Christian
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 00:44 #5
tja .. det kunne jeg jo godt prøve men ... var lige så glad for min konto ;) så bliver min history vel også slettet tænker jeg??
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 00:46 #6
men ... jeg har jo også logget på 5 forskellige konti efter det gik galt så der er ingen problemer udover lige min egen konto - har du nogen ide om hvorfor det kan være?
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 00:54 #7
øhmm er ny på sitet og ... håber da ikke at dit ubrugelige svar bare var for at score latterlige 60 point. Bare fordi at man er 18 år kan man jo godt være lidt hjælpsom.
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. november 2003 - 00:57 #8
du behøvede ikke acceptere det...
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. november 2003 - 00:58 #9
download ad-aware 6 fra www.lavasoftusa.com og fjern filerne den finder
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. november 2003 - 00:59 #10
www.spywarefri.dk tjek for spyware...

beklager men jeg har ikke bedre råd ellers end at oprette en ny konto...

jeg opretter et spørgsmål hvor du får dine point tilbage og så kan du når du har fået svar nok afgøre hvor mange jeg om nogen skal have i forhold til andre

/Christian
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 01:01 #11
nææ men er som sagt ny og anede ikke noget om point ... jeg har allerede lavasoft og kører den ofte. Nå men ... jeg håber da at der er svar på hvorfor msn opfører sig sådan. Måske man bare skulle spørge microsoft help-center
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 01:01 #12
nej christian behold du bare de point ;) det er ok ... jeg skal jo ikke bruge dem til noget *s*
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. november 2003 - 01:04 #13
kør en virusscan.. det kan ligeså godt være det der driller

du har vel også prøvet at geninstallere?
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 01:05 #14
og ... tak for den tid du alligevel tog dig - og sorry at jeg snerrede lidt af dig
Avatar billede staras Nybegynder
12. november 2003 - 01:06 #15
jahhh men ... er virus-clean herfra såååå ... men måske jeg skulle prøve at geninstallere - det prøver jeg så.
Avatar billede togsverd1985 Praktikant
12. november 2003 - 21:37 #16
virker det nu?