Avatar billede -rambo- Nybegynder
11. november 2003 - 21:26 Der er 1 kommentar

Begrænsning gennem en switch

Hej...

Vi har et netværk mellem to computere, hvor vi begge to har adgang til adsl forbindelsen, gennem en Unex NexSwitch. Spørgsmålet er så, om man kan sætte en begrænsning på begge computere, så den ene computer har førsteret, i mens den anden står og henter...

På forhånd tak tak for tiden
Avatar billede kenp Novice
11. november 2003 - 21:52 #1
nope ikke som du beskriver netværket der! ikke uden at du indstallere et program på begge computere som nedsætter hastigheden.

f.eks. www.netlimiter.com