Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
10. november 2003 - 15:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Counter-strike filming?

Hej med jer.. jeg har hørt at man kan "optage" video af at man spiller.. jeg vil gerne optage mens jeg spiller CS V. 1.5

Hvilket program skal man bruge / hvordan??

Hjælp tak

Sigh lige til hvis i har en bedre kategori.. er ny herinde :)
Avatar billede rangerbs Nybegynder
10. november 2003 - 15:27 #1
du skal ikke bruge noget program, men du skal bare skrive "record film" i console, så optager den... så kan du se den hvis du går ind i console og skriver "playdemo film" (film er bare navnet jeg gav den i record)

men du skal bruge nogle programmer hvis du f.eks. vil se filmen i windows medie player..

mvh Ranger
Avatar billede hamlet Nybegynder
10. november 2003 - 15:29 #2
Der er flere måder at optage på. Normalt optager man en såkaldt "demo" mens man spiller. Det gøres ved at skrive record demonavn i consolen. Når man vil stoppe optagelsen skriver man stop i consolen. Senere kan man så lave demoen om til en .avi fil, ved at skrive startmovie, så tager den et screenshot for hver frame (billede) i demoen. Dette kan tage lang tid alt efter hvor lang demoen er og hvor hurtig din computer er. Når du så vil stoppe skriver du endmovie i consolen.

Lidt videre læsning om emnet:

http://hys.stupidape.co.uk/hyscssite/csmovie.html
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
10. november 2003 - 15:29 #3
Når jeg så skriver playdemo film Hvordan afspiler den så?
Avatar billede baronbadedyr Nybegynder
10. november 2003 - 15:31 #4
- og hvordan ændre jeg den der colnsole aw?
Avatar billede heavybreezer Nybegynder
10. november 2003 - 15:31 #5
Så bliver din "demo" afspillet i CS. På en måde, som "replay" fra andre spil.
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
10. november 2003 - 19:17 #6
bare skriv record "navn" i console og hent geekplay til at afspille det med så blir det ikke bedre