Avatar billede syro_str0m Nybegynder
10. november 2003 - 14:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp med driver til onborad motherboard

i går fandt jeg en driver til et onborad gfx men i dag kan jeg ikke finde den driver :'(

er der en som hurtigt kan finde en/den please

det skal være en driver til windows me
og kortet hedder : cirrus logic cl 5436

håber en af jer kan hjælpe mig :)
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
10. november 2003 - 14:45 #2
tak men det har jeg prøvet jeg har bare ikke kunnet finde noget er passer til me :( kan du præsisere lidt ?
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
10. november 2003 - 14:58 #3
ird du kan vel ikke give et mere direkte link til en dirver pga jeg kan kun finde driver til windows 95 og de virker ikke ?
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:58 #4
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 14:59 #5
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 15:02 #6
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=syro_str0m&option=24

Kan se du er ny med denne bruger så måske ville du få meget udaf at gennemlæse reglerne, hvis du ikke allerede kender dem :-)

Husk altid at afslutte dine spørgsmål eller give feedback i dem. Det gør det nemmere at få hjælp en anden gang
Avatar billede syro_str0m Nybegynder
10. november 2003 - 15:08 #7
skal jeg nok huske til en anden gang men tak for hjælpen kan være jeg behøver den en anden gang :)
Avatar billede ird Praktikant
10. november 2003 - 15:09 #8
helt ok :-)

Ha det godt