Avatar billede bang-olufsen Nybegynder
09. januar 2001 - 14:45 Der er 4 kommentarer

SSH Secure Shell

ok, her kommer en forespørgsel. Er der nogle derude der kan hjælpe mig med at sætte SSH op på Client/Server, da jeg efter endt opsætning bare får kommandoen, cannot find host.  Er der nogle der kan komme med nogle \"hotte\" tips her.. Skal siges at jeg sidder oppe på B&O og at vi også har en firewall at slås med.. men der skulle være hul igennem.
Avatar billede bang-olufsen Nybegynder
09. januar 2001 - 14:48 #1
og lad nu være med at vise mig herhen http://www.uni-karlsruhe.de/~ig25/ssh-faq/  har været der..
Avatar billede beaviz Nybegynder
09. januar 2001 - 14:53 #2
Hvilket OS?
Avatar billede aladdin Nybegynder
09. januar 2001 - 14:58 #3
Prøv lige: -> ssh -v <hostname>
Avatar billede bang-olufsen Nybegynder
09. januar 2001 - 14:59 #4
det er windows 2k