Avatar billede vrouey Nybegynder
09. november 2003 - 15:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

sort skærm

HEJ!..jeg har et alvorligt problem!...på min anden computer er skærmen helt sort. jeg havde gjordt følgende: jeg skulle bruge et program som mindst skulle køre i  1024x768 pixel.... jeg trykkede så sådan at det ville træde i kraft efter genstart, men da computeren havde genstartet, kunne jeg ikke se noget som helt!...hva skal jeg gøre!??...har genstartet og slukket på kontakten!..men det hjælper ikke....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 16:04 #2
ellers genstart i fejlsikret tilstand ved at trykke F8 ved opstart, hvis xp.
Hvis 98..tryk "ctrl"...og ændre det tilbage.
Det kan være en opdate på grafikkortet el. agp el bios, vil kunne løse problemet.:O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 16:05 #3
ved godt det ikkelige handler om det samme, men måden at løse det på er den samme..-> http://support.microsoft.com/?kbid=318031
Avatar billede vrouey Nybegynder
09. november 2003 - 17:42 #4
tak for hjælpen! men jeg fandt en anden løsning!.... jeg tog en anden skærm som kunne klare 1024x786 og der stilte jeg den tilbage på det normale.....så nu virker det hele igen!:D:D
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. november 2003 - 17:53 #5
smart..O)

Tak for point.