Avatar billede m0nk3y Nybegynder
08. november 2003 - 23:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

psyBNC vhost problem

Hvordan laver man så man kan skifte vhost i psyBNC til windows... kører over qnet... ville gerne have så man kunne vælge mellem en masse vhostes som f.eks. slikker.aldrig.klamme.kvinders.klitoris.dk =D

Hvis nogle ved hvordan man gør så plz skynd jer at skrive det ;D
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
08. november 2003 - 23:05 #1
Glemte at sige at det er en server jeg selv køre :D
Avatar billede simonvalter Praktikant
09. november 2003 - 01:05 #2
så skal du have en masse faste ip adresser > det skal du ansøge om hos dk-hostmaster.dk

og så skal du købe domainet xxx.dk

hvis du selv vil kunne skifte
slikker.aldrig.klamme.kvinders.xxx.dk
til
slikker.altid.klamme.kvinders.xxx.dk

skal du også køre din egen dns server

hvis du bare vil have reverse dns på en fast ip som du ikke skifter så meget ved og du har TDC som internetudbyder kan du skrive til dem på

hostmaster@tele.dk

og fortælle det domaine du ejer og den ip du har og sige du vil have lavet din reverse dns til xxx.dk

du kunne også bare gøre som de fleste gør og købe en shell .. så kan du bruge en masse ident's
feks hos blueshell.dk
Avatar billede m0nk3y Nybegynder
09. november 2003 - 09:00 #3
hmmm... sikker på det ikke kan gøres på andre måder? Har ikke lyst til at købe noget shell, og har ikke TDC =)
Men du skal nok få dine points...