Avatar billede rigolet Novice
06. november 2003 - 21:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Epson Twain 5 problem med geninstallering

Efter anskaffelse og installering af XP prof. samt USB 2 gik min Epson Perfection 1660 Photo i slow motion. Jeg valgte derfor at afinstallere den via tilføj/fjern. Desværre kunne jeg ikke fjerne Twain 5 efter mange forsøg.
På Epsons hjemmeside er der er en del forklaringer og opdaterede filer/drivere til XP, men ikke et ord om hvordan man fjerner Twain 5, hvis det driller. Jeg har sendt en forespørgsel til Epson DK, men desværre ikke fået noget svar. Er der een, der kan fortælle mig hvor i regedit jeg kan risikere at slette Twain5, der jo ses en del steder der, uden at jeg må til at om formatere min HD opg indlægge alle mine programmer igen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
06. november 2003 - 22:13 #1
Avatar billede henninga Novice
07. november 2003 - 00:05 #2
Når jeg skal have noget fjernet i regedit plejer jeg at bruge søg funktionen (med f.eks. twain5) og så slette alle nøgler der indeholder noget med twain5.
Der er jo ikke andre programmer der bruger noget med det navn.
Avatar billede rigolet Novice
07. november 2003 - 10:23 #3
Tak til /Per for linket. Det hjalp nu ikke på Twain 5 i tilføj/fjern.

Tak til henninga. Det vil jeg så prøve. Jeg har allerede en list over hvilke steder Twain 5 forekommer i regedit, men af lutter dårlige erfaringer med installeringen af scanneren, turde jeg ikke begynde at slette i regedit. Jeg lader lige dette indlæg få en pause for andre kommentarer, inden jeg starter på sletningen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
07. november 2003 - 11:59 #4
Læs andet indlæg for brugeren motosno på:

http://www.tek-tips.com/gviewthread.cfm/lev2/66/lev3/68/pid/750/qid/475961

/per