Avatar billede in2designs Nybegynder
05. november 2003 - 19:02 Der er 1 kommentar

2 skærme

Goddag Eksperter.

Jeg har installet os 9,2 på min ibook igen.
da jeg ikke er så vild med OSX . J og P.

Jeg har en 21 tommer skærm som jeg kunne bruge under osx på min book.
så jeg kunne sidde med 2 vinduer. ("EX") Internet Explorer på den ene og Inddesign på den anden..

Er der nogle der ved hvordan jeg få denne muligehed i  Mac os 9,2.
jeg har en masse arbejde som skal laves så det kunne være lidt rart at kunne komme op i 1200x1024 på min 21.t skræm .. så er jeg fri for at sidde med 40 x 55 cm photos i 1024x768 på min book..

jeg gir 50 for et link og 100 for en forklaring og 200 for at få det fixet inden for 2 timer..

mange tak.

Michael Thyrring
pixelstorm.dk
Avatar billede egonspock Seniormester
05. november 2003 - 20:47 #1
google is your friend: http://www.rutemoeller.com/mp/ibook/ibook_e.html
Det kræver dog at du har et radeon skærmkort i din iBook. Læs alle advarslerne først inden du gør noget!