Avatar billede znipestar Nybegynder
05. november 2003 - 17:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Counter-Strike: Condition Zero, og et enkelt Steam spørgsmål

Hej

Steam spørgsmål:

Når man har installeret Steam, og senere installeret CS og DOD gennem Steam, vil der så danne sig et ikon for hvert spil (i dette tilfælde CS og DOD) på skrivebordet? - eller lægger der sig bare et Steam ikon, som man så dobelt-klikker på og så vælge spillene inde fra Steam?

Counter-Strike: Condition Zero:

Ved at der fornylig er udkommet Counter-Strike: Condition Zero, men hvordan fungere det engentlig (single player delen og multiplayer delen) nu hvor Steam er kommet osv.?
Avatar billede ird Praktikant
05. november 2003 - 17:51 #1
Nej kun et der hedder steam
Avatar billede ird Praktikant
05. november 2003 - 17:52 #2
Mener ikke at condition zero er udkommet!

Du henter bare steam ned og installere det så er du klar til at spille
Avatar billede ird Praktikant
05. november 2003 - 17:52 #3
har du jo fået at vide tidligere!
Avatar billede chalde Seniormester
05. november 2003 - 17:55 #4
For at lave shortcuts direkte til f.eks cs, skal du lave en shortcut til steam, og tage egenskaber for den. Her skal der så under destination stå:
C:\Programmer\Steam\Steam.exe -applaunch 10
mener dod har nr 20
C:\Programmer\Steam\ er selvfølgelig noget andet afhængig af hvor du har steam liggende.
Avatar billede chalde Seniormester
05. november 2003 - 17:57 #5
og her er listen:

CS: 10
TFC: 20
DOD: 30 <- ikke 20 som jeg sagde før
DMC: 40
Opfor: 50
Ricochet: 60
HL: 70
Dedicated Server: 5
Avatar billede chalde Seniormester
05. november 2003 - 18:02 #6
condition zero kommer 14/11 ifølge shg.dk, 21/11 ifølge coolshop.dk og 30/11 ifølge BilligeSpil.dk

læs mere her: http://www.cs-conditionzero.com/ eller søg på google.
Avatar billede znipestar Nybegynder
05. november 2003 - 19:23 #7
Ved i om Condition Zero kommer til at erstatte det alm. CS? - eller om man stadig kan spille det alm. CS samtidig med at have Condition Zero installeret? - og vil jeg når jeg engang har fået Condition Zero, blive nødt til at åbne Steam for at spille on-line? - eller tror i det blir sådan at man efter installationen af Condition Zero vil få et Condition Zero ikon på skriveborderet, som man bare dobelt-klikker på og vælger "play online" eller sådan noget?
Avatar billede chalde Seniormester
05. november 2003 - 19:57 #8
Vil det erstatte alm cs. Formentlig ikke, da spillet i sig selv er anderledes, og valve vil sikkert ikke kunne lokke 100.000 brugere ud og smide 200kr efter et nyt spil.

Til de andre spørgmål: Aner det ikke, spillet er ikke kommet endnu.
Avatar billede ird Praktikant
05. november 2003 - 20:00 #9
Spørge jørgen *G*
Avatar billede znipestar Nybegynder
05. november 2003 - 22:22 #10
Chalde: Læg et svar.
Avatar billede znipestar Nybegynder
06. november 2003 - 22:35 #11
Nå..