Avatar billede mabru Nybegynder
05. november 2003 - 16:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lite-on LTR-40125S kan pluselig ikke læse brandbare cd'er

Jeg har et meget underligt problem med min LTR-40125S lite-on brænder. Pludselig kan den ikke brænde cd'er, hverken i Nero, eller XP's eget brændeprogram. Det er sket en gang før, men der gik problemet over da jeg formaterede, og geninstallrede XP. Nu er problemet så tilbage. Jeg har installeret alle opdateringer fra Mincrosoft, og opdateret firmware. Har også installeret ASPI drivere. Kan det være et eller andet software jeg har installeret? Jeg kan sku ikke gennemskue hvad det skulle være...

Håber noget kan hjælpe med dette mystiske problem.

MADS
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. november 2003 - 16:17 #1
Har du forsøgt med en systemgendannelse og det ikke har hjulpet, kan du prøve nedenstående.

Start - Kør - og skriv så i promten -    sfc /scannow

Husk mellemrummet mellem    sfc og /

Din Windows cd skal ligge i drevet mens du gør det, så retter den eventuelle fejl i system.
Avatar billede mabru Nybegynder
05. november 2003 - 16:52 #2
Ok, jeg ved ikke hvordan min computer kan være så skummel, men efter ikke at ville brænde 2 flere dage, besluttede den sig for at gøre det nu. Prøvede faktisk  systemgendannelse i går uden held, men jeg tror muligvis ikke den fik rebootet ordenligt. I hvert vil jeg huske rådet med sfc /scannow og acceptere svaret. Tak for hjælpen...

M
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. november 2003 - 17:08 #3
Det var da så lidt - det var mange point når ikke der skulle mere til - er du sikke på du vil af med dem alle sammen ? - muligheden for at få nogle tilbage eksisterer jo !