Avatar billede cowboyen Nybegynder
05. november 2003 - 12:12 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Visible=false problem

Jeg har oprettet en radiobuttonlist på min aspx side. Ved Page_Load gør jeg visble=false på dette element men den fylder stadig den samme mængde plads.
Kan jeg på nogen fjerne det pladsfylde uden og fjerne hele elementet?
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
05. november 2003 - 12:14 #1
Nu er jeg ik den store haj til .Net, men jeg mener at du ikke kan bruge pladsen, netop fordi du har lagt den der, men bare gjordt den usynlig.
Avatar billede cowboyen Nybegynder
05. november 2003 - 12:46 #2
Hmm... du har sikkert ret. Jeg ligger det hele i en placeholder i stedet for.
Læg et svar så for du point.
Avatar billede repsak Nybegynder
05. november 2003 - 16:18 #3
Jeg ville nok bruge et Panel - det virker
Avatar billede cowboyen Nybegynder
05. november 2003 - 22:00 #4
et panel?
Avatar billede repsak Nybegynder
05. november 2003 - 22:05 #5
jeps
<asp:Panel id="panCreate" runat="server" Visible="False">
Avatar billede cowboyen Nybegynder
05. november 2003 - 22:10 #6
synes den minder meget om en placeholder. hvad er forskellen?
Avatar billede repsak Nybegynder
05. november 2003 - 22:13 #7
kender ikke placeholder :-(
jeg bruger bare paneler, da de relaterer godt til andre programmeringsframeworks
Avatar billede burningice Nybegynder
06. november 2003 - 11:37 #8
tja... umiddelbart er de meget ens... placeholder er dog lidt mere simpel end et panel, da den KUN understøtter at gruppere kontroller. På et panel kan man trods alt definere nogle farver (background, border m.m.) i og med at den arver fra Webcontrol... Placeholder arver direkte fra Control
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
10. november 2003 - 11:21 #9
Her er mit svar... :)
Avatar billede cowboyen Nybegynder
10. november 2003 - 11:54 #10
hvad med dig cyberfessor. Point??
Avatar billede burningice Nybegynder
10. november 2003 - 13:54 #11
det er ligemeget
Avatar billede cowboyen Nybegynder
10. november 2003 - 23:49 #12
OK