Avatar billede golyf Nybegynder
05. november 2003 - 10:47 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Sync med Lotus Notes og "Mark as Private"

Jeg har en mobiltelefon af mærket Siemens M55, som jeg synkroniser med min Lotus Notes r5.0.12 på jobbet. Til formålet bruger jeg noget der hedder "XTND"

I telefonen har jeg en del adresser og fødselsdage m.m. som skal forblive "private" når de når Lotus notes.
Jeg kan ikke markere disse i telefonen som private (hvisket man jo kan i en PDA)

Er der en metode til at markere alt, som er på telefonen, som privat eller har i andre gode og fikse ideer?
Avatar billede karstenv Nybegynder
05. november 2003 - 11:00 #1
Dem du har markeret som private i NOtes forbliver de "private" når de når telefonen? dvs den anden vej virker det?
Avatar billede golyf Nybegynder
05. november 2003 - 11:20 #2
Det lader til at hvis en post er markeret som "Private" én gang, så forbliver den det også efter sync. Problemet er bare at glemmer jeg det, når et nyt familiemedlem er landet i telefonen, så ved hele mit job det :-D
Avatar billede karstenv Nybegynder
05. november 2003 - 13:26 #3
Jeg har snakket med vores interne expert på XTND og han siger det samme som dig at det er muligt på PDA, men det er alså afhænget af hvilken tlf/mobil type du har da det er afhængig af det. XTND har alså ikke noget med den funktion at gøre.

Så mit svar er umiddelbart at hvis din mobil ikke kan det nu så er det heller ikke muligt.
Avatar billede golyf Nybegynder
05. november 2003 - 13:39 #4
Takker. Flot arbejde :-)