Avatar billede riversen Nybegynder
05. november 2003 - 09:40 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fremkaldelse af digitale billeder

Jeg har fået fremkaldt nogle digitale billeder hos jubii en enkelt gang og var egentlig godt tilfreds, men findes der andre steder, som er billigere i størrelse 10 x 15? Kvaliteten skal selvfølgelig være OK.
Avatar billede cdc Novice
05. november 2003 - 09:46 #1
hvad er billigt ?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. november 2003 - 10:01 #2
billigere...end jubii
Avatar billede riversen Nybegynder
05. november 2003 - 10:03 #3
Avatar billede cdc Novice
05. november 2003 - 10:14 #4
Hos merlin koster det lidt mere, men der henter du dem selv og slipper for opstartsgebyr, samt forsendelse, så har du en merlin i nærheden, er det jo nemt, ellers noget kringlet
Avatar billede riversen Nybegynder
05. november 2003 - 10:16 #5
det har jeg ikke lige...ævæv...tror lige jeg ringer til den lokale fotohandler.
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
05. november 2003 - 10:36 #6
Jubii er den billigste, hvis du bestiller et meget stort antal, dvs. mere en ca. 60.
Japan foto har ingen startgebyr og koster vist nok 2 kr. (selvom der nogen steder står 2,50), men kvaliteten er ikke i top og billederne kan kun hentes i butikkerne.
Merlins kvalitet er god, og med rimelige priser : 10 kr. start, 1,5 kr. pr. billede. Afhentes i butikken.

Ekspeditionstiden er 3-5 dage i de to sidstnævnte
Avatar billede stefanfuglsang Juniormester
05. november 2003 - 10:39 #7
Og så er der f.eks. http://netalbum.a-photo.dk/omfoto/priser
tilbud 1,50 pr. billede, 25 i forsendelse, kvaliteten kender jeg ikke (de siger selv den er god...)
Avatar billede riversen Nybegynder
05. november 2003 - 11:03 #8
har lige bestilt ved jubii...i forhold til fx experten sparede jeg 50 kr. vil jeg skyde på.
Avatar billede janemil Nybegynder
05. november 2003 - 11:13 #9