Avatar billede steendohrn Nybegynder
03. november 2003 - 21:46 Der er 4 kommentarer

problemer med NTI CD & DVD

Det nævnte brænderprogram går oftest ned med "Windows har fundet en fejl...o.s.v." Desuden ødelægges CD'en, også selvom man kun kører "test"
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2003 - 22:55 #1
Jeg er spændt på at høre om der er nogen der har et svar. Har det samme problem når jeg kører almindelig ntbackup og gemmer filen på mit brænderdrev. Jeg genstarter blot backup'en, så kører den fint igennem. Ifølge log'en, når den fejler, ser det ud til at det bot er verificeringen der ikke kan foretages p.g.a. data er ændret.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2003 - 22:57 #2
CD'en er vel ikke ødelagt ??
Avatar billede steendohrn Nybegynder
04. november 2003 - 17:28 #3
Til Scramer
Jeg er ikke ligefrem konge i de ting, som du foreslår. Kunne du eventuelt hakke lidt mere ud i pap, hvad det er man skal foretage sig ?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2003 - 22:10 #4
Hej steendohrn
jeg har heller ikke en løsning, derfor er jeg spændt på om der var andre der kom med et bud på problemet.