Avatar billede steendohrn Nybegynder
03. november 2003 - 21:46 Der er 4 kommentarer

problemer med NTI CD & DVD

Det nævnte brænderprogram går oftest ned med "Windows har fundet en fejl...o.s.v." Desuden ødelægges CD'en, også selvom man kun kører "test"
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2003 - 22:55 #1
Jeg er spændt på at høre om der er nogen der har et svar. Har det samme problem når jeg kører almindelig ntbackup og gemmer filen på mit brænderdrev. Jeg genstarter blot backup'en, så kører den fint igennem. Ifølge log'en, når den fejler, ser det ud til at det bot er verificeringen der ikke kan foretages p.g.a. data er ændret.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2003 - 22:57 #2
CD'en er vel ikke ødelagt ??
Avatar billede steendohrn Nybegynder
04. november 2003 - 17:28 #3
Til Scramer
Jeg er ikke ligefrem konge i de ting, som du foreslår. Kunne du eventuelt hakke lidt mere ud i pap, hvad det er man skal foretage sig ?
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2003 - 22:10 #4
Hej steendohrn
jeg har heller ikke en løsning, derfor er jeg spændt på om der var andre der kom med et bud på problemet.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester