Avatar billede laumann Nybegynder
03. november 2003 - 20:50 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ICQ og MSN på samme tid

Hej

Findes der et program der kan håndtere ICQ og MSN på samme tid?
Avatar billede skovenborg Nybegynder
03. november 2003 - 20:52 #1
Avatar billede skovenborg Nybegynder
03. november 2003 - 20:54 #2
det hedder trilian - ud over det findes der også gaim til windows:
http://gaim.sourceforge.net/win32/index.php

Der findes en bunke andre, men efter Microsoft har udelukket alle der ikke bruge MSN Messenger-programmet så er det ikke alle der dur mere. Disse to kan dog stadigvæk godt gå ind på MSN (har dog ikke lige testet det med trillian)
Avatar billede jfl Nybegynder
03. november 2003 - 20:55 #3
Open Source: www.jabber.org | www.jabber.dk
Kanon klient, som bruger jabber: http://exodus.jabberstudio.org/
Avatar billede soreno Praktikant
03. november 2003 - 21:09 #4
Miranda er også en god kandidat - jeg er ihvertfald glad for den.
http://www.miranda-im.org/

Jeg bruger den både til ICQ og MSN.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
03. november 2003 - 21:10 #5
soreno >> også til msn??? - jeg var ellers meget sikker på den ikke mere kunne logge på. Ville ellers være rigtig glad hvis den kunne :-)
Avatar billede soreno Praktikant
03. november 2003 - 21:11 #6
Jeps, man skal bare sætte X ved "Use MSN protocol v.8".
Avatar billede skovenborg Nybegynder
03. november 2003 - 21:16 #7
av ja - super. Du burde næsten have point for det :-D
Mærkeligt den bare var taget fra :-?