Avatar billede pihl88 Nybegynder
03. november 2003 - 16:52 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke bruge remove desktop, fjernsupport?

Hej...

Jeg kan ikke bruge min remove desktop, eller fjernsupport... Jeg har ladet mig fortælle at det kunne hav enoget at gøre med min router? hvad skal jeg gøre for at jeg kan bruge det???

Hilsen Andreas...

P.S. PLZZZZ Besvar meget forstående, da jeg ikke er mega nørd... :D
Avatar billede tumben Novice
03. november 2003 - 16:57 #1
er det i XP ?????..det aner jeg ikke hvad du skal gøre med...men hvis du bruger programmer fra http://www.realvnc.com så virker det hvis det er DIG der starter fjernbetjeningen...den der er bag en router starter...så virker det.
server = den maskine der skal fjernbetjenes
Viewer /client = den maskine der fjernbeTJENER

det kører bare ...
Avatar billede pihl88 Nybegynder
03. november 2003 - 17:04 #2
Jeg prøver lige og se om det virker, hvis det gør så skal du nok få dine point.... Bare skriv om 15 min. at du vil svare....!
Avatar billede tumben Novice
03. november 2003 - 17:13 #3
..?? hvorfor afviste du det ..det skal du jo ike gøre før du ved om det virker eller ej.....
og så lige en "rettelse"...er den den fjernbetjening der er INDBYGGET i XP...den aner jeg intet om..men realvnc virker strålende her på 2000 og XP...98...for og bag router..osv
Avatar billede pihl88 Nybegynder
03. november 2003 - 17:20 #4
hmmmm den virker ikke.. Den skriver: "unable to connect to host: Connection timed out (10060)" Hvad betyder det? Kan jeg ikke bare trykke en af mine venners ip adresse, og så kan jeg fjerstyre hans pc..?
Avatar billede tumben Novice
03. november 2003 - 17:21 #5
dvs RUN vnc server på den der skal fjernBETJENES....h.klik på iconet ned ved sidebn af uret...."aadd new client"....skriv fjern BETJENERENS ipadresse der..

Clienten dvs ham der fjernbetjeNER...skal have det modul køren der hedder "Run Listening VNC Viewer" INDEN at den anden add new client...
Avatar billede tumben Novice
03. november 2003 - 17:23 #6
...det skal jo altå lige installeres på begge maskiner ...;-)
Avatar billede tumben Novice
03. november 2003 - 17:25 #7
installer det hele på begge maskiner...det virker det lover jeg..har du begge maskiner...og indtastet det same kodeord på begge...det kommer 2 steder...mener jeg.

bruger det flere gange om dagen...
Avatar billede tumben Novice
03. november 2003 - 17:26 #8
har du genstartet begge maskiner...skulle der stå
Avatar billede pihl88 Nybegynder
03. november 2003 - 17:36 #9
ok, det virker, bare ansøg om svar.... TAK FOR HJÆLPEN
Avatar billede tumben Novice
03. november 2003 - 17:37 #10
kommer her :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
04. november 2003 - 08:57 #11
"tumben" - er du ikke så rar, at løbe alle din gamle sprgsm. igennem og få lukket flest muligt ?
Du har åbne sprgsm. helt tilbage til 2001 !
Avatar billede tumben Novice
04. november 2003 - 09:57 #12
victor-1 jo..det må være fordi jeg er halvgammel og efterhånden svagtseende..jeg troede faktisk at jeg var godt med