Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
03. november 2003 - 16:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

ved ikke hvilke ram jeg skal købe?

jeg vil til at købe nye ram, de ram jeg vil have skal være: pc3200 dual, og det skal være 2x512mb blokke! jeg har kigget på kingston, men ved ikke hvad der er bedst! og jeg ved heller ikke om jeg skal købe en "dual-pakke", med to ens ramblokke???
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 16:02 #1
jeg bruger selv kingston til min pc og jeg synes de fungerer godt.
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
03. november 2003 - 16:03 #2
hvilken slags kingston?
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
03. november 2003 - 16:07 #3
Avatar billede lars_dalsgaard Nybegynder
03. november 2003 - 16:12 #4
jamen, kan disse ram godt køre dual, for at køre dual skal de da være specielle, eller?
Avatar billede hottadpole Nybegynder
03. november 2003 - 20:31 #5
Så længe du kører med 2 ens blokke kan de køre dual channel.
Avatar billede cra Nybegynder
05. november 2003 - 09:15 #6
Igen giver jeg hottapole RET!, BARE de er ens kører de dual... Huske 1 i dim. socket port 1 den anden samme blok i dim port 3 ikke 1-2 :D