Avatar billede znipestar Nybegynder
02. november 2003 - 21:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad er en protocol?

Hej

Har besøgt en side som kræver en så kaldt protocol, for at man kan downloade. Hvad er en protocol? - og hvad gør den?
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. november 2003 - 21:59 #1
et sprog eller et reglsæt. Du kan ikke downloade en protokol, installere elementer der overholder den.

Når du installere et netkort, installere du understøttelse for en række protokoller
Avatar billede znipestar Nybegynder
02. november 2003 - 22:11 #2
Så det vil sige hvis jeg henter denne protokol, skal jeg følge deres regler? fx. share et hvis antal mb/gb?
Avatar billede dmcn Praktikant
02. november 2003 - 22:14 #3
znipestar, fedt et andet sted hen med dine warez-spørgsmål - du er meget tæt på deaktivering.
Avatar billede znipestar Nybegynder
02. november 2003 - 22:21 #4
Okay, okay, jeg lukker.