Avatar billede xream Nybegynder
02. november 2003 - 00:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

request bot

Vil spørge om der er nogen der kender et sted hvor jeg fx kan skaffe et request tcl script så man kan lave en channel hvor folk kan requeste en bot, har kigget på mange Hjemmesider men har kun fundet 2 forskellige som ikke virkede særlig godt..
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2003 - 00:59 #1
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2003 - 01:00 #2
nå man kan ikke lavet et direkte link

http://www.egghelp.org/tclhtml/3478-4-0-0-1-request.htm

vælg

BotRequest 1.3 5/11/2001 popdog 143 If you have a Botnet and you want to lend your Bots, now everyone can easily request one (!request <bot-nick> #channel http://www.home.page). The request get sent via a note.
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2003 - 01:00 #3
lol skod system ..

http://www.egghelp.org/tcl.htm

søg på request

og vælg den jeg skrev tidligere.
Avatar billede xream Nybegynder
02. november 2003 - 20:40 #4
Loadet botrequest 1. 35 det var den jeg havde prøvet og jeg kunne ikke få den til at virke, jeg havde loadet tcl scriptet og skrevet bot nicks ind, prøvede jeg at request selv men virkede ikke, jeg skrev det den sagde jeg skulle skrive og så svarede den ikke eller joinede den chan jeg badom.
Avatar billede simonvalter Praktikant
02. november 2003 - 20:46 #5
ok så ved jeg ikke hvad du skal bruge... måske skal den være i et botnet for at virke.. og så skal du huske at kigge i dcc chat om den kommer med nogen  fejl meddelser.