Avatar billede snowball Novice
13. september 1999 - 08:19 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forslag: Nærmere forklaring af kategorier (igen)

Hejsa.

Ja, nu skriver jeg det altså lige igen (også selvom Admin har sagt det vil blive lavet), men det er altså ved at være hårdt tiltrængt nu.

"Er det mig der har misforstået noget eller skal kategorien "Eksperten ? : Spørgsmål" ikke bruges hvis man har spørgsmål OM EKSPERTEN ???

Hvis man kigger i den kategori, så finder man jo spørgsmål om alt fra køb/salg/bytte til HTML og Windows. Det synes jeg er lidt forkert, og foreslår derfor at der bliver skrevet en linie eller to på forsiden i kategorierne. F.eks. lige over "Vælg evt. anden kategori :" som ganske kort (med forståeligt) forklarer hvilken "slags" spørgsmål der skal stilles i denne kategori."

Ta' selv en kigger i kategorien "Eksperten ? - Spørgsmål". Der er godt nok ikke _ret_ mange der har noget med Eksperten at gøre !!!

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. september 1999 - 16:04 #1
jeg er enig, men bliver som regel kaldt nogle slemme ord hver gang jeg prøver at fortælle nogen at de har oprettet det i den forkerte kat.
Avatar billede snowball Novice
13. september 1999 - 16:14 #2
Det er også derfor det er ved at være hårdt tiltrængt. Der er jo efterhånden over en mdr. siden Admin sagde han ville gøre noget ved problemet, men det er jo ikke sket noget ;(

Snowball
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. september 1999 - 16:32 #3
alene i dag der der kommet 3-4 nye
Avatar billede Slettet bruger
14. september 1999 - 00:07 #4
Det ville være en god idé, at tjekke katagorier inden spørgsmål stilles.
Avatar billede snowball Novice
14. september 1999 - 08:14 #5
Ja, men det er det bare ikke alle der gør ;-//

Snowball
Avatar billede snowball Novice
07. oktober 1999 - 13:27 #6
Lukker lige fætteren ;-)

Snowball