Avatar billede abrjonline Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Er du haj til det med 3d studio max så! KIG HER.

Problemer med at designe noget i 3D Studio Max!

Jeg er en ung fyr som søger en tutorial til at lave rum i 3d studio max. Ved rum menes rum som lavet på 3d chatter ligesom på www.n.dk... Jeg vil også gerne vide hvordan man laver ting som på n.dk.... Ligger en af jer inde med tutorials eller har nogle skabeloner jeg må få så kontakt mig venligst via email eller på MSN....

Mvh
Andreas Jensen
Mail: Abrj@mail.dk
MSN: Abrj@sol.dk
Http://www.abrjonline.tk

Ps. du kan kun træffe mig i weekenderne!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. oktober 2003 - 21:59 #1
læs venligst § 2.1.11 og § 2.1.6
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

og luk dette spm eller http://www.eksperten.dk/spm/419657
Avatar billede rkhdk Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:01 #2
læs venligst § 2.1.11 og § 2.1.6
http://www.eksperten.dk/regler.phtml

og luk dette spm eller http://www.eksperten.dk/spm/419657

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:02 #3
Jeg tror nu ikke at meget af det grafik derinde har set skyggen af 3dsmax.

Forsøg dig med et billedbehnadlingsprogram som photoshop, så er du nok mere på rette spor :)
Avatar billede epo_blackdevil Nybegynder
31. oktober 2003 - 23:02 #4
gå ind på 3dmaxer.dk hvis du vil lære noget om 3dgrafik. der er det nogle tutorials der hedder begynder 1-3 gå dem igennem.

gå evt istedet ind i 3dsmax. tryk "f1" (hjælp) i den hjælp menu der kommer frem gå ind på "searh" søg efter "editable mesh"

eller prøv gå ind i 3dsmax, gå ind i menuen help --> tutorials --> gå den igennem der hedder "moddeling a low-poly chachter" der lære du ta lave tegnesere agtige mennesker.

håber dette kan hjælpe dig videre
Avatar billede zerohero Nybegynder
04. november 2003 - 13:14 #5
Jeg vil sige ligesom Michael-K, kig heller paa nogle PhotoShop tutorials. De "3D Chats" som er meget populaere, er lavet med smaa 2D billeder der er sat sammen - og har absolut intet med 3D at gore :)
Du kan selvfolig lave billederne i 3D Studio Max eller lign., men jeg tror det vil vaere hurtigere at lave det i PhotoShop.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
04. november 2003 - 15:32 #6
http://www.eksperten.dk/spm/419657 lukket, siden abrjonline ikke gjorde det.

Dette er 1. advarsel for ikke at lukke det (§2.6) selvom du har haft tid nok.

Rkhdk / Coadmin
Avatar billede abrjonline Nybegynder
09. november 2003 - 17:04 #7
Sorry admins at jeg ikke har svaret... men min forbindelse til nettet har været lukket i 2 uger beklager....
Avatar billede abrjonline Nybegynder
22. november 2003 - 12:43 #8
Mange tak for hjælpen drenge.... fortæl mig nu hvordan jeg kan forsyne jer med points og jeg gør det
Avatar billede osborne Nybegynder
12. marts 2004 - 11:47 #9
Så vidt jeg husker skal du blot markere den/dem der skal have point i listen og så trykke på en knap for at det sker (jeg har ikke noget åbent spørgmål så jeg kan checke hvad det hedder, men det har du når det er dig der har oprettet spørgsmålet). PS. Så kan du måske også lukke nogle af dine andre spørgsmål her på eksperten.dk
Avatar billede abrjonline Nybegynder
05. oktober 2004 - 18:27 #10
luk