Avatar billede kiwi Nybegynder
31. oktober 2003 - 19:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Scriptfejl i Windoms Media Player 9

Hej eksperter,

Jeg har netop downloadet og installeret Windows Media Player 9 Series til min WIN2K Pro computer, men hver gang jeg forsøger at finde noget musik via "Medieguiden", så kommer den op med følgende fejlmeddelelse:

Der opstod en fejl i scriptet på denne side.
Linie 197
Tegn: 6
Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode.

Har i nogen idé om hvad der er galt og hvordan det kan løses?
Avatar billede htm Nybegynder
31. oktober 2003 - 20:07 #1
Prøv lige windowsupdate, mener der er nogle hotfix til mediaplayer 9
Avatar billede kiwi Nybegynder
31. oktober 2003 - 20:15 #2
Skal jeg blot køre en "almindelig" Windows Update eller skal jeg søge specifikt efter updates til Media Player? Hvad er et hotfix iøvrigt?
Avatar billede htm Nybegynder
31. oktober 2003 - 20:20 #3
Ja kør en almindelig windows update, under windows, mener jeg at du har to fixes som du skal hente

Hot fix er en patch til windows og programmer der lukker sikkerhedshuller etc.
Avatar billede kiwi Nybegynder
31. oktober 2003 - 20:30 #4
Det prøver jeg. Tager lidt tid med et gammeldags 56K modem....

Hvis det afhjælper problemet, hvordan giver jeg så pointene?
Avatar billede htm Nybegynder
31. oktober 2003 - 20:31 #5
Ved at jeg lægger et svar...

Hvis du ikke kan bruge det så afvis mit svar.
Avatar billede kiwi Nybegynder
31. oktober 2003 - 20:49 #6
Okay, nu har jeg kørt en Windows Update, og der var ganske rigtigt to opdateringer til Windows Media Player - bla. en opdatering til scriptkommandoer. Men det har desværre ikke hjulpet så meget. Den samme fejl fortsætter med at dukke op. Så hvad nu?
Avatar billede htm Nybegynder
31. oktober 2003 - 22:48 #7
Hvis du har installeret de to patches og genstartet herefter, har jeg ingen ide om hvad der er galt.
Avatar billede 2903jb Nybegynder
31. oktober 2003 - 23:24 #8
hmm, jeg har fuldstændig samme prblem med min media player, så kigger lige med
Avatar billede kiwi Nybegynder
03. november 2003 - 18:58 #9
Der er tlisyneladende ikke så mange, der har lyst til at kaste sig over dette problem, så nu fordobler jeg pointene i håb om hjælp....
Avatar billede kiwi Nybegynder
17. marts 2004 - 17:33 #10
Der er vel næppe nogen, der kan have noget i mod at dette spørgsmål nu bliver lukket. Fire resultatløse måneder.....