Avatar billede ird Praktikant
31. oktober 2003 - 17:35 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Program til 2D og 3D

Søger et program til at lave tekniske tegninger af bygninger (2D) og rummelige bymodeller i 3D. Programmet må ikke være for dyrt og ikke for kompliceret at sætte sig ind i.

Link til steder hvor programmet kan erhverves ønskes!
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. oktober 2003 - 17:38 #1
hvad program er de tekniske tegninger lavet i ?
Avatar billede ird Praktikant
31. oktober 2003 - 17:42 #2
øhhhhh? De er jo ikke lavet endnu!
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:02 #3
ahh sorry misforstod dit spørgsmål. Troede de var lavet og at du ville lave dem til 3d ;)

Det eneste program jeg har erfaring med er AutoCad  Men nok ikke det du søger da det er forholdsvis dyrt og lidt svært at komme igang med i begyndelsen.

Ved også mange bruger Architectural Desktop men ved ikke noget om det men du kan da undersøge det www.autodesk.dk

Ellers ved jeg ikke lige hvad det skulle være. Kan godt være der findes nogle skrabede versioner af sådan programmer. Ved bare ikke hvad de hedder :)
Avatar billede bernie Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:07 #4
gratis og kanon godt http://www.amabilis.com/
Avatar billede bernie Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:09 #5
Avatar billede ird Praktikant
31. oktober 2003 - 18:10 #6
Sikker på det kan det jeg beder om for det er meget vigtigt
Avatar billede bernie Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:11 #7
du kan også vente til slutningen af næste måned (når pc-planet kommer) der er der en fuldverison af et 3d program (men alt du skal bruge)
Avatar billede ird Praktikant
31. oktober 2003 - 18:14 #8
Kan det alt det jeg beder om i mit spørgsmål
Avatar billede bernie Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:26 #9
vil jeg tro (finder noget mere info om programmet til dig)
Avatar billede bernie Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:28 #10
programmet hedder cinema 3d (er ver 4 man får gratis næste måned) http://www.maxon.net/index_e.html

eksempel på hvad man kan http://www.maxon.net/pages/products/c4d/images/highlights/c4d/c4dr8_screen_mac_e.jpg
Avatar billede michael-k Nybegynder
31. oktober 2003 - 18:30 #11
bernie ved du hvad teknisk tegninger er ?
Avatar billede ird Praktikant
31. oktober 2003 - 18:35 #12
Skal være 100% sikker på det kan det jeg beder om bernie!?
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 10:01 #13
Sker her mere
Avatar billede ird Praktikant
01. november 2003 - 17:05 #14
kan ikke andet end at afvise
Avatar billede ird Praktikant
02. november 2003 - 07:55 #15
lukker her tilaften for her kommer vist ikke flere svar!
Kan du sige om de kan bruges til det jeg søger bernie er de point dine