Avatar billede jayo Nybegynder
31. oktober 2003 - 11:19 Der er 1 kommentar

Reklamer med lyd via AIM

Hej,
Siden i tirsdags er jeg begyndt at modtage "movie trailers" via AIM - det lille "reklame-felt" under My AIM, People osv begynder at vise en trailer for The MAtrix eller lignende.... og det er med lyd. Det er lidt irriterende da jeg benytter AIM på arbejdet og ca. hver 5 minut begynder min PC med disse reklamer.

Nogen ide og hvordan jeg kan undgå disse reklamer?

Mvh
jayo
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
31. oktober 2003 - 20:39 #1
Brug en anden klient :-)

F.eks. Miranda IM (www.miranda-im.org), understøtter AIM via TOC .

(Det er ikke helt optimalt at den kun understøtter AIM TOC, der er flere funktioner der vist nok ikke virker. Men AIM Oscar er vist den, som AOL har forsøgt at udelukke andre klienter fra (f.eks. Trillian), og det er jo ikke smart hvis man ikke kan komme på...)