Avatar billede babo Nybegynder
29. oktober 2003 - 15:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Programmet svarer ikke

Hvis jeg trykker på "Preview in browser" i Front Page, for å få se på det jeg har laget, stopper programmet. Jeg må gå igjennom "Task mannager" for å avslutte det.
Noen som vet hva dette kan komme av?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:02 #1
Fejl i Windows !

Har du forsøgt med en systemgendannelse og det ikke har hjulpet, kan du prøve nedenstående.

Start - Kør - og skriv så i promten -    sfc /scannow

Husk mellemrummet mellem    sfc og /

Din Windows cd skal ligge i drevet mens du gør det, så retter den eventuelle fejl i system.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. oktober 2003 - 16:03 #2
Det kan også være dine drivere den er gal med - prøv at finde alle de nyeste drivere på Internettet.
Avatar billede fangel Nybegynder
29. oktober 2003 - 18:19 #3
: anti-ms-joke :

hvad kan man forvente af to programmer fra microsoft... fejl * fejl = fejl²

Morten | In a world without fences - who need gates?